Здрава храна - здрав живот

Уколико до сада нисте одлучили да промените начин исхране, лето је идеалан период да избором правих намирница  допринесете бољем здрављу и изгледу.  Организам за време врелих летњих дана тражи храну која је лагана за варење. Со, сухомеснати производи, пржена и масна јела су храна коју лети треба избегавати. Воће и поврће су драгоцени јер садрже велики проценат воде, саветују стручњаци.

Све животне намирнице које сачињавају нашу храну, не садрже подједнако материје које су потребне нашем организму. Због тога је веома важно да се у свим годишњим добима хранимо разноврсно. У комбиновању различитих намирница, лето има своје специфичности.

Дневни унос хране треба распоредити на бар 5 мањих оброка. Важан је први јутарњи оброк који никако не треба прескакати, а пожељно је не исцрпљивати организам дијетама. Неписаних правила летње исхране треба да се придржавају родитељи. Саветује се да не форсирају децу да једу на силу јер је много важније да уносе довољне количине течности.

Оцените овај чланак
(0 Гласова)
Последњи пут измењено четвртак, 01 август 2013 17:43

Остави коментар

Уверите се да сте унели све потребне информације означене звездицом (*). HTML код није дозвољен.

НАЈНОВИЈИ ТВИТОВИ

Очекивања кандидата за посланике и одборнике - Радио Телевизија Врање https://t.co/gujI4jkYUg via @tripplesworld
До 11 сати излазност је 16, 01 посто - Радио Телевизија Врање https://t.co/eqxmPdOMV4 via @tripplesworld
Отворена бирачка места - Радио Телевизија Врање https://t.co/K7SK1ZTO91 via @tripplesworld
Follow RTV Vranje on Twitter