
На 58. Међународном сајму намештаја, опреме и унутрашње декорације, који је одржан од 8. до 13. новембра на Београдском сајму, компанија „Симпо“ је освојила признање „Златни кључ“. Како је наведено у образложењу, ово признање се додељује за иновативне врсте намештаја.
На овогодишњем Међународном сајму намештаја у Београду, Симпо“ је међу 180 излагача из 20 земаља, премијерно представио нову колекцију намештаја под слоганом „Симпо – За генерације које остварују своје снове“.
На додели награда, која представља врхунац ове манифестације, као најзначајнијег регионалног догађаја у сфери дизајна, производње и дистрибуције намештаја, дрвне индустрије и пратећих грана, жири Београдског сајма доделио је признања најуспешнијим произвођачима, излагачима и појединцима у више категорија.
Врањска компанија је ове године добитник признања „Златни кључ“ за двоипосед „Адел“, у категорији „Иновативне врсте намештаја“. Ово признање се додељује најуспешнијим излагачима за најбоља, најквалитетнија и најиновативнија решења у разним категоријама. Награда „Златни кључ“ је уручена генералном директору „Симпа“, Слађану Дисићу.
Међународни сајам намештаја у Београду је најстарија сајамска манифестација у области дрвне индустрије у овом делу Европе. На њој се представља цела дрвна индустрија – од фазе примарне прераде дрвета до израде финалних производа. У делокруг манифестације спада и уређење ентеријера, као и промоција производа свих пратећих индустрија.
Како су саопштили организатори, окупљајући угледне компаније из овог дела Европе, сајам је и ове године у фокус ставио нове идеје, премијере, врхунски дизајн, као и функционалан намештај свих врста и намена, компаније потврђених вредности, али и дизајнере млађе генерације, који представљају нову креативну и покретачку снагу.
Награде “Златни кључ” и “Сајамски кључ” све добитнике и номинације стављају у међународни контекст и издвајају као изузетне и упечатљиве производе и ствараоце у сфери индустрије намештаја.
Иначе, из врањске компаније је након завршетка сајма саопштено да је одлучено да „Симпо“ настави продају својих колекција са сајамским попустима до краја новембра.