
Компанија LG Electronics покренула је кампању Леп Гест у пет градова у Србији, међу којима је и Врање. Током трајања кампање, власници оних LG уређаја који не раде оптимално, моћи ће да провере стање апарата са LG стручним тимом и добију бесплатну поправку. Циљ је да се унапреди корисничко искуство, али и да промовише оно што је свима нама увек неопходно – заједништво и хуманост!
LG Electronics компанија чини леп гест и позива све да следе њихов пример. Представници компаније су 23. и 24. маја у нашем граду, и то испред Тржног центра “Зона“ у Булевару Николе Тесле 20.

-Желимо да чинимо лепе гестове и да инспиришемо наше кориснике да и они ураде неки леп гест. Корисници у Србији су нам поклонили своје поверење одабиром наших производа и желели смо да им се на неки начин одужимо, тако да, поред најбољих производа и технологија које имплементирамо за њих, желимо да им понудимо и најбоље корисничко искуство. Зато смо одлучили да покренемо караван Леп Гест, и сви корисници уређаја који су купљени након јануара 2018. године моћи ће да дођу и да провере исправност уређаја. Уколико уређаји не раде у складу са произвођачким карактеристикама, а могуће их је поправити, поправићемо их потпуно бесплатно. То важи за уређаје у гаранцији, али и уређаје којима је истекла валидна гаранција, појашњава Радован Јовановић, менаџер сервисне мреже.

Уколико се покаже да поправка није могућа, компанија LG ће обезбедити корисницима ваучер за попуст на нову куповину, у износу од 50 евра у динарској противвредности. Поред корисничке подршке, циљ је промоција хуманости и заједништва.
-Наши корисници су нам највећа инспирација и желимо да са њима поделимо и разменимо искуства и чинимо лепе гестове, тако да у своје име и у име компаније LG желим да позовем људе да сниме неки лепи гест који чине, и тиме инспиришу друге да чине лепе гестове. Свој гест треба да постују на друштвеним мрежама уз хаштаг #lglepgest и најбољи радови ће бити награђени додатно, а ми се нећемо ту зауставити, већ ћемо Сигурним кућама у градовима које обилазимо донирати LG уређаје, како би штићеницима тих кућа омогућили што бољи живот, додаје Јовановић.
Поред Врања, LG караван обилази и Сомбор, Зрењанин, Ниш и Сремску Митровицу.
Сви они који желе да провере свој LG уређај треба да позову корисничку службу на број 011/36 30 500, провере да ли испуњавају услове и закажу термин за преглед својих ТВ и АВ апарата, беле технике или монитора.

Први корисници већ су посетили LG штанд у Врању.
-За акцију сам чуо путем медија, а презадовољан сам, с обзиром да је ТВ имао квар, била је плава позадина, сада је, као што видите, добио све боје, каже корисник Александар Тасић.
Овакве и сличне уређаје мањих димензија власници могу донети на штанд, а у случају производа великих димензија, стручни тим ће доћи на кућну адресу.
Додатне информације можете пронаћи на сајту LG uvek i svuda sa vama uz Lep Gest karavan | LG Srbija.

Познато је да је компанија LG Electronics глобални иноватор када је реч о технологији и потрошачкој електроници, са присуством у скоро свакој држави на свету. Водећи су произвођач потрошачких и комерцијалних производа, од телевизора, преко кућних апарата и апарата за ваздух, затим монитора, сервисних робота, аутомобилских компоненти до својих премиjум светски познатих брендова – LG Signature i LG ThinQ.