
Ученици разредне наставе Основне школе “Вук Караџић“ у Врању освојили су бројне награде на такмичењу “Мислиша“ из математике. Ми смо угостили седморо награђених, а двоје од њих се пласирало на републичку смотру која ће бити одржана 27. априла у Београду.
Јован Величковић, Вук Марковић, Тамара Перић, Петра Стојковић, Константин Станковић, Немања Јовић и Илија Митић, ученици од другог до четвртог разреда основне школе “Вук Караџић“, остварили су запажене резултате на националном такмичењу “Мислиша“ из математике. Ово такмичење намењено је свим ученицима основних и средњих школа, а организује се већ деветнаест година.
-Презадовољни смо резултатима, дуго смо се припремали, вежбали смо преко два месеца и резултати су стигли, сложни су такмичари.
Такмичење “Мислиша“ има два нивоа: основни и републичко финале. На републичко финале пласирали су се Тамара Перић, ученица трећег разреда и Немања Јовић, ученик другог разреда Вукове школе.
Циљ овог такмичења је популарисање математике, подстицање интересовања што већег броја ученика за математику, мотивисање ученика да математику уче са задовољством кроз решавање лепих и занимљивих задатака, развијање логичко-комбинаторних способности ученика, ширење математичке културе код младих, подстицање ученика на дубље усвајање садржаја школске математике и мотивисање за учешће на другим такмичењима, стоји на сајту организатора.
-То је међународно такмичење, одржава се сваке године. Циљ овог такмичења је бројност у популарисању математике и деца се пријављују из године у годину, имамо велики број учесника. Битан је и пласман, али на крају крајева, важно је учествовати, каже Анђелка Стојановић, учитељица ОШ “Вук Караџић.“
Сви учесници такмичења добијају захвалнице за учешће, што је додатна мотивација деци да се пријављују сваке године.
До сада је кроз ово такмичење прошло близу 750 хиљада ђака.
За одржавање овог такмичења добијена је сагласност Министарства просвете Републике Србије још у децембру 2005. године. Такмичење је у Календару такмичења који сваке године објављује Министарство просвете.